Jaminan hilang jerawat
dengan berkesan seawal 7 hari je

Saya nak bantu uolss dapatkan muka yang lebih cerah tanpa jerawat

Β 

Jom Kami Tunjukkan Cara Paling Pantas Hilangkan Jerawat... Selamat ,Pantas & Berkesan

Wow!!! Hilang Jerawat Sepantas Seawal 3 Hari Penggunaan

"Sebelum pakai... Jerawat bengkak merah lagi..
hari ke-3 Jerawat dah kecut dah tak merah lagiπŸ₯° "

Legal Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

"Baru try tadi..lepas basuh..rase kulit Bersih dan lembut dahi paling nampak bersih jerawat pasir "

Legal Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Terbukti Berkesan

Untuk Masalah

Jerawat,
kulit muka gelap,
kulit muka kusam

Tengok apa akan jadi akibat kalau tidak dirawat dengan betul...

jadi teruk mcm kat bawah ni baru nak risau???
😱

Muka jadi berlubang!!!...Nak buat rawatan muka memang senang, tapi mau cecah RIBUAN.. KOYAK Poket wei!!!😭

Testimoni
Sabun susu barley

Bahan-bahan yang digunakan 100% Dari Bahan Semula jadi

βœ“ Tea tree oil

● Menggalakkan penyembuhan luka pada kulit
● membantu mengurangkan jerawat pada wajah

βœ“ Argan oil

● Melindungi kulit daripada kerosakan matahari
● membantu mengurangkan jumlah sebum dan mengurangkan minyak pada kulit.

βœ“ Susu

● Membantu untuk melawan jerawat.
● menyuburkan kulit yang menggelupas dan menjadikan anda kulit lembut bayi.

βœ“ kristal mentol

● membantu melindungi sel kulit daripada kerosakan radikal bebas
● ia mengurangkan dan melawan jerawat pada kulit

Kelebihan menggunakan Sabun Susu Barley

Cara Guna Sabun susu barley

DAH.. JANGAN TUNGGU LAGI !!! JOM SELESAIKAN MASALAH ANDA DENGAN Sabun susu barley

Klik Button Di Bawah
Untuk Pembelian

Paling Laris

Rezeki Ilham Marketing Sdn Bhd
(SSM 1219136-W)
1-2, Jalan Setia Utama AT U13/AT 40170 Setia Alam, Selangor
Phone : 0162265056
Email : rezekiilhammarketing@gmail.com

Copyright Β© 2020 Honeyglow Malaysia.
All Right Reserved